Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Rozumiem
Działania

Rekrutujemy: specjalist(k)a ds. edukacji

Muzeum Emigracji w Gdyni poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. edukacji.

Wymiar pracy: etat (40 godzin tygodniowo)
Adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, ul. Polska 1, 81-339 Gdynia


Jedyny w swoim rodzaju widok z okna działu edukacji Muzeum Emigracji w Gdyni

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: kulturoznawstwo, animacja kultury lub pokrewne
  • Doświadczenie w samodzielnej organizacji, kreacji oraz koordynacji projektów edukacyjnych lub kulturalnych
  • Doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć dla dzieci i młodzieży
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu środków, przygotowywaniu oraz koordynowaniu projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym umożliwiającym swobodną komunikację pisemną i ustną
  • Umiejętność swobodnego wypowiadania się, prowadzenia zajęć i prezentacji
  • Podstawowa wiedza na temat aktualnych przepisów prawnych w zakresie działalności muzeów oraz instytucji kultury
  • Kreatywność, nieszablonowe myślenie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość
  • Umiejętności organizacyjne i duża samodzielność w działaniu


Dodatkowo mile widziane będą:

  • Znajomość nowych trendów w edukacji,
  • Zainteresowanie problematyką będącej przedmiotem działalności Muzeum Emigracji w Gdyni

Warunki pracy na stanowisku:

  • Praca w biurze przy komputerze, w zależności od harmonogramu działań instytucji


Podstawowe obowiązki:

  • Planowanie i koordynacja projektów edukacyjnych
  • Podejmowanie współpracy międzyinstytucjonalnej, w tym utrzymywanie kontaktów z placówkami oświatowymi
  • Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację działań edukacyjnych
  • Przygotowywanie tekstów i publikacji edukacyjnych
  • Realizacja poszczególnych zadań zgodnie z przyjętym harmonogramem i szczegółowym kosztorysem
  • Wsparcie administracyjne w tym: przygotowywanie umów, opisywanie faktur i dokumentów


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys /CV/
  • list motywacyjny
  • propozycja działania edukacyjnego dla młodzieży w wieku 13 – 15 lat związanego z problematyką współczesnych ruchów migracyjnych wraz z budżetem (do 10.000 zł), dołączona w formie papierowej [wyłącznie do celów procesu rekrutacji]
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.


Wszystkie ww. dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia, w terminie do dnia 17 stycznia 2018 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: specjalisty ds. edukacji. ".

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.

Mapa strony

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Rozumiem