Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Rozumiem
Współpraca

Nabór na stanowisko edukatora/edukatorki do Działu Edukacji

Wymiar pracy: etat (40 godzin tygodniowo) – umowa o pracę

Kim jesteśmy i co robimy?

Jesteśmy grupą zaangażowanych osób, które lubią swoją pracę. Codziennie pracujemy nad tym, żeby kontakt z kulturą był dostępny i atrakcyjny dla każdego. Zależy nam na tym, żeby wizyta w muzeum była przyjemna i dopasowana potrzeb każdego odbiorcy. Wspólnie staramy się projektować angażujące doświadczenia dla wszystkich grup wiekowych i społecznych.

Muzeum Emigracji w Gdyni znajduje się w budynku dawnego Dworca Morskiego. Każdego dnia w pracy towarzyszy nam widok morza i statków. Naszymi działaniami opowiadamy historię polskich emigrantów. Dział Edukacji jest częścią multidyscyplinarnego zespołu muzealnego, który bada i popularyzuje temat emigracji w przystępny sposób.

Kogo szukamy do zespołu?
Edukatora lub edukatorki, do którego/której obowiązków należało będzie m.in.:
- prowadzenie warsztatów;
- oprowadzanie grup szkolnych (również w języku angielskim);
- wspólna praca nad rozwijaniem oferty edukacyjnej Muzeum;
- koordynacja wydarzeń organizowanych przez Dział Edukacji, m.in. takich jak MEG Late Nite, Kryminalne Piątki, Gdynia Language Swap czy programu dla brzdąców.

Z kim chcielibyśmy pracować?
Szukamy osoby, która:
- dobrze czuje się we wspólnych działaniach i sprawnie pracuje w energicznym zespole;
- nie boi się pracować z najmłodszymi odbiorcami;
- interesuje się współczesnymi zagadnieniami migracyjnymi i chce działać w tym obszarze;
- nie ma problemu ze swobodnym wypowiadaniem się i prowadzeniem zajęć;
- jest gotowa do podejmowania samodzielnych działań.
Zależy nam, aby naszemu przyszłemu współpracownikowi lub współpracowniczce praca w kulturze i w bliskim kontakcie z ludźmi sprawiała przyjemność.

Jakie warunki musisz spełniać?
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: pedagogika, animacja kultury lub pokrewne;
- minimum roczne doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu zajęć dla różnych grup wiekowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Propozycja działania edukacyjnego, które mogłoby zaangażować dzieci i rodziny odwiedzające Muzeum w weekendy;
2. CV wraz z listem motywacyjnym;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
5. Kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji o treści :„Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora: Muzeum Emigracji w Gdyni z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 1 moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko edukatorki/edukatora."

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Muzeum na adres: Muzeum Emigracji w Gdyni, biuro: ul. Polska 1, 81-339 Gdynia lub przesłać na adres mailowy: biuro@muzeumemigracji.pl w terminie do dnia 22 sierpnia 2019 do godz. 15:30 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: edukatorki/edukatora."

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.



Klauzula informacyjna dla kandydatów rekrutujących w naborze:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej RODO, informujemy:
1. Administratorem (dalej ADO) Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Emigracji w Gdyni (dalej MEG) z siedzibą w Gdyni przy ul. Polskiej 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych w MEG : e-mail: iod@muzeumemigracji.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres rekrutacji zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi dla ADO.
5. ADO przewiduje profilowanie kandydatów w oparciu o przekazane dane, konsekwencją czego będzie kontakt z wybranymi kandydatami.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od ADO dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie (poprzez złożenie oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy biuro@muzeumemigracji.pl)
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji.

Mapa strony

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych.

Rozumiem